Trigger
Facebook LinkedIn Twitter

Huisstijl familie  klimaatprogramma’s

Project Approach


 

Van je Familie moet je het hebben

Alleen als alle overheden de krachten bundelen wordt de energietransitie een succes. Dit is de gedachte achter de visuele identiteit voor de klimaatprogramma’s. Het creëren van één grote klimaatfamilie. Een eenduidige visuele identiteit voor de verschillende klimaatplatformen helpt hierbij. Sterker, is noodzakelijk.

De opdracht ligt dicht bij onszelf dus gingen we vol energie aan de slag. Nu ligt er een mooie, sterke en herkenbare identiteit met ruimte voor eigenheid. Een familie om trots op te zijn. De eerste 5 programma’s zijn al hard aan de slag. RES (Regionale energiestrategie), PAW (Programma aardgasvrije wijken), ECW (Expertise Centrum Warmte), NAT (Netwerk Aquathermie) en LCNK (Landelijk communicatienetwerk klimaat) .

Het aantal deelnemende programma’s binnen de huisstijl-familie zal groeien. Daar zijn we op voorbereid. We zijn flexibel door een uitgebreid kleurenpallet en patronen.

Bekijk ook eens de animaties die we hierover gemaakt hebben. Res animatie

RES, PAW, ECW, NAT, LCNK, klimaatprogrammas, duurzaam, Studio Duel
Klimaat huissitjl Regionale Energie Strategie
Identiteit, Klimaatprogramma, Rijksoverheid, Duurzaamheid, Klimaat, Studio Duel
Logos, klimaathuisstijl, Studio DuelLogos, klimaathuisstijl, Studio Duel
Illustratie, Klimaat huisstijl
"

 Alle logo’s zijn contrastrijk opgebouwd
voor de beste leesbaarheid

" -
Patroon uitleg, Logos klimaatfamilie, Studio Duel
Kleuren overzicht, Klimaathuisstijl, klimaat, duurzaam, Studio Duel
 
 

 

Klimaat huisstijlen, 2019

Gijs
Wil je meer weten over dit project?
Gijs vertelt je hier graag meer over!

070 711 3045


Contact Gijs!
Opdrachtgever

Ministerie van Binnenlandse Zaken, Ministerie van Economische Zaken, Rijksdienst voor Ondernemend Nederland, Unie van Waterschappen, Vereniging Nederlandse Gemeenten, Inter Provinciaal Overleg.

Werkzaamheden
-
Co-creatie
In60Seconds (Illustratie basis set)

Discipline
communicatie, Identiteiten & Corporate, Duurzaam, Campagne
 

Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top