Alleen als alle overheden, bedrijven en burgers de krachten bundelen wordt de energietransitie een succes. Dit is de gedachte achter de visuele identiteit voor de klimaatprogramma’s. Het creëren van één grote klimaatfamilie. Een eenduidige visuele identiteit voor de verschillende pogramma’s helpt hierbij. Sterker nog, het is noodzakelijk.
De opdracht ligt dicht bij onszelf omdat we graag met ons creatieve talent mee willen strijden voor een betere wereld. Nu ligt er een mooie, sterke en herkenbare identiteit met ruimte voor eigenheid. Een familie om trots op te zijn. De eerste 5 programma’s zijn al hard aan de slag. RES (Regionale energiestrategie), PAW (Programma aardgasvrije wijken), ECW (Expertise Centrum Warmte), NAT (Netwerk Aquathermie) en LCNK (Landelijk communicatienetwerk klimaat) .
Het aantal deelnemende programma’s binnen de huisstijl-familie zal groeien. Daar zijn we dus op voorbereid. We zijn flexibel door een uitgebreid kleurenpallet en patronen.
Bekijk ook eens de animaties die we hierover gemaakt hebben. Res animatie
Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!
Meer weten of met ons in zee?