Bedenk een feestelijke identiteit die het 200 jarig bestaan van Den Haag~Scheveningen verteld.
Door een sterke, heldere identiteit neer te zetten die herkenbaar is voor velen te combineren met een goed visueel concept.
Het 200 jarig jubileum van onze badplaats Den Haag – Scheveningen moest worden gevierd. Uitgerekend een klus voor ons. Te beginnen met de visuele identiteit waarbij we ons, hoe kan het anders, hebben laten inspireren door de zee. Als een vloedgolf ging het over stad. Van jong tot oud en van cultuurminded tot partyanimal, het raakte iedereen. En iedereen kon ermee werken dankzij de toolkit voor partners en eventorganisatoren. Oja, we wonnen er drie internationale design awards mee, maar daar doen we niet moeilijk over.
Benieuwd naar de campagne? klik hier
Voor de Feest aan Zee campagne kregen we 4 Awards vanuit 3 verschillende instanties! Iets waar we trots op zijn!
Print / Wayfinding & Environmental Graphics
Graphic Design
Complex promo's
Colorfull project
Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!
Meer weten of met ons in zee?