Certified B Corporation
Trigger
Facebook LinkedIn Twitter

Feest aan Zee Citydressing

Project Aanpak


Wat was de initiele vraag?

Bedenk een feestelijke identiteit die het 200 jarig bestaan van Den Haag~Scheveningen verteld.

Hoe zijn we het project aangevlogen?

Door een sterke, heldere identiteit neer te zetten die herkenbaar is voor velen te combineren met een goed visueel concept.

 

Badplaats en stad letterlijk en figuurlijk ingepakt

Het 200 jarig jubileum van onze badplaats Den Haag – Scheveningen moest worden gevierd. Toen de organisatie ons vroeg deze campagne op touw te zetten, ging ons strandhart sneller kloppen. Citydressing was een belangrijk onderdeel en dat hebben ze geweten. De stad is letterlijk en figuurlijk ingepakt. Hagenaars, Hagenezen en mensen buiten de stad werden verrast met 30 kilometer aan vlaggetjes, een negen meter hoge mobiele walvisstaart, mega strandstoel en signing all over the place. Feest dus, voor iedereen.

"

Werkelijk de hele stad ademde feest,  je kon er niet om heen!

" Jackie van der Vlis - Hoofd Marketing Stichting Stad aan Zee
Strandstoel, Feest aan Zee, Studio Duel
Walvisstaart, Pier, Scheveningen, Feest aan Zee, Studio Duel

Gedreven,
enthousiast
& kleurrijk!

Vlaggen in de Stad, Feest aan Zee, Studio DuelVlaggen in de stad, Feest aan Zee, Studio Duel
Feest aan Zee, Den Haag, Studio Duel
Vlaggen in de Stad, Feest aan Zee, Studio Duel
 
[rev_slider alias="feest-aan-zee-city"]
Stationsmuur CS Den Haag, Feest aan Zee, Studio DuelStationsmuur CS Den Haag, Feest aan Zee, Studio Duel
Stationsmuur CS Den Haag, Feest aan Zee, Studio DuelStationsmuur CS Den Haag, Feest aan Zee, Studio Duel

 

Feest aan Zee - 2018

Hederik
Wil je meer weten over dit project?
Hederik vertelt je hier graag meer over!

070 711 3045


Contact Hederik!
Opdrachtgever

Gemeente Den Haag, Stichting Stad aan Zee

Werkzaamheden
Dynamische Identiteit met een doordacht kleur en patroonpallet. Een toolkit met de delen los te gebruiken door derden. Een sterk visueel concept dat een jaar lang je zintuigen prikkelt. Dit resulteerde in heel veel print uitingen, van vlaggenlijn tot strandstoel en van strandbal tot een tram.
Co-creatie
Anne Reitsma, Arnaud Roelofsz, Arjan de Jager, Maurice HaakBlitz Filmmakkers, the Videomatic, Team Feest aan Zee, The Hague Marketing Bureau en nog vele anderen!

Discipline
Campagne, Duurzaam
 

Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top