We leven in een van de meest welvarende landen ter wereld. Nederland is rijk, het onderwijs en de gezondheidszorg zijn goed geregeld. Toch is er veel ongelijkheid in onze samenleving. Ongelijkheid in scholing, geloof, inkomen, huisvesting, en vooral in kansen.
Met meer dan 900 vrijwilligers en 50 beroepskrachten zet Stek Den Haag zich in voor mensen in kwetsbare situaties, zonder onderscheid naar geloof, gender, afkomst, nationaliteit of politieke overtuiging.
Wij hebben Stek geholpen met hun merkpositionering, identiteit en een aantrekkelijke website.
De mensen van Stek werken met enorme gedrevenheid aan meer dan 20 verschillende projecten in Den Haag. De bekendste zijn Budgetmaatjes 070 Wereldhuis en de Kinderwinkel. Voor elk van deze projecten hebben wij een uniek logo ontworpen. Elk logo bevat de S van Stek, die symbool staat voor inclusie en verbinding.
Het resultaat is een sterke, herkenbare visuele identiteit die Stek helpt om hun missie krachtig en consistent te communiceren. Met een frisse nieuwe website, logo’s in verschillende kleurstellingen, en elementen en sjablonen in Canva, hebben we een solide basis gelegd voor Stek om hun impact te vergroten en meer mensen te bereiken. We hebben zelfs rekening gehouden met eventuele uitbreidingen in de toekomst.
Met de Kinderwinkel zet Stek zich in voor kinderen en tieners die het niet makkelijk hebben. Ze helpen met huiswerkbegeleiding, muziekprogramma’s, leuke uitstapjes en het bekende tienerrestaurant.
Voor de Kinderwinkel hebben wij een set eigentijdse, frisse illustraties ontwikkeld die ze de komende jaren kunnen gebruiken. Deze illustraties zijn ontworpen om de activiteiten van de Kinderwinkel visueel tot leven te roepen en aantrekkelijk te maken voor kinderen en tieners.
Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!
Meer weten of met ons in zee?