Decarbonizing the agri value chain is de zesde editie van Future Minded. In het online magazine neemt FMO de verduurzaming voedselketen onder de loep. Dit is geen dertien in een dozijn magazine. We haalden alles uit de kast om het verhaal op een overtuigende manier neer te zetten.
Saai bedrijfsblaadje… no way
FMO zet alles op alles om de wereld duurzamer en inclusiever te maken. Een heldere missie, waar wij volledige achter staan. Met Future Minded activeert FMO haar stakeholders om samen te strijden voor een betere wereld. Iedere editie is uniek, heeft een ander thema en een eigen look-and-feel. Zo houden we een breed publiek betrokken.
De diepte in
Het lezerspubliek van Future Minded bestaat uit connaiseurs van social onderwerpen. Top, want dan kunnen we de diepte in. In het online magazine vind je onderzoeksartikelen, interviews, klantverhalen, podcasts en video’s. Complexe materie, maar nooit saai.
Bezoek Future Minded van FMO hier.
Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!
Meer weten of met ons in zee?