Trigger
Facebook LinkedIn Twitter

Eventdressing voor conferentie The Future of Finance

Project Approach


 

De impact van vooruitzien

FMO, je zou het vanwege het internationale karakter bijna vergeten, staat voor Nederlandse Financieringsmaatschappij voor Ontwikkelingslanden. Eens per twee jaar organiseren zij het event Future of Finance. Dat is niet vaak, dus moeten we knallen. Waarmee? Met een futureproof campagne en dito aankleding. Om zo het belang van maatschappelijke impact en innovatie in de financiële sector te laten zien. En bankiers, investeerders, overheid en partners te inspireren bij te dragen aan een betere wereld.

"

“Because at the end of the day, entrepreneurs need to build a better world.”
– Peter van Mierlo, CEO FMO –

" -

 

The future of Finance - 2018

Bas
Wil je meer weten over dit project?
Bas vertelt je er graag meer over.

070 711 3045


Contact Bas!
opdrachtgever

FMO

werkzaamheden
campagnebeelden en eventdressing
bereik
Aan de conferentie doen meer dan 500 kopstukken uit de hele wereld mee.

discipline
Campagne, Interieur & Signing, Duurzaam, Film & Animatie
 

Well you’ve got the hand on te cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top