Bedenk een feestelijke identiteit die het 200 jarig bestaan van Den Haag~Scheveningen verteld.
Door een sterke, heldere identiteit neer te zetten die herkenbaar is voor velen te combineren met een goed visueel concept.
Het 200 jarig jubileum van onze badplaats Den Haag – Scheveningen moest worden gevierd. Het liefst groots. Stichting Feest aan Zee zag in ons een goede partner. Niet alleen omdat we van feestjes houden, maar ook omdat het zeewater door onze aderen stroomt. We ontwikkelden dan ook een opvallende en feestelijke campagne om zoveel mogelijk bezoekers richting de kust te trekken.
Dat is gelukt. 5,8 miljoen mensen dompelden zich onder in een zee aan festiviteiten. We genieten nog na.
Deze opdracht werd in goede samenspraak met ‘Team Feest aan Zee’ opgepakt en over een heel jaar uitgerold. Na een vliegende start zijn we met visueel concept en gevulde toolkit Den Haag gaan onder dompelen in Feest aan Zee.
Op iedere hoek van de straat kwam je uitingen tegen. Het was dan ook als doel om zoveel mogelijk Hagenaren en Hagenezen bij het feest te betrekken.
Circulaire campagne
Na afloop van de campagne is al het promotiemateriaal wat herbruikbaar was naar ‘Mijn Buuf’ gegaan om er vervolgens een nieuw leven aan te geven.
Mijn Buuf is een 100% duurzame ondernemeing die vrouwen die nieuw zijn 0p de Nederlandse arbeidsmarkt helpt. Meestal vrouwen uit ontwikkelingslanden, om hier creatief bezig te zijn
Dat promotiemateriaal wat een kort leven heeft zo circulair wordt ingezet – dat is slim omgaan met je grondstoffen!
Benieuwd naar de citydressing? Klik hier
Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!
Meer weten of met ons in zee?