Duel heeft een Manifest voor een stip aan de horizon gemaakt. Omdat onze wereld aardig wat te verduren heeft. Verschillende bedreigingen maken hem kwetsbaar en dat moeten we zien te voorkomen. Gelukkig zijn er genoeg merken, organisaties, bedrijven heel goed bezig. Zij durven ongebaande paden te verkennen en te denken vanuit die stip aan de horizon.
Wij zijn Creative Rebels for a good cause. We zetten onze creativiteit en strategische kennis in voor een eerlijke, duurzame en gezonde wereld waarin niemand achterblijft. We maken complexe problemen en onderwerpen inzichtelijk. Met onze communicatie zetten we ons in voor een duurzame, diverse en inclusieve samenleving, dragen we onder andere bij aan het behalen van de SDG-doelen. We zetten onze innovatieve oplossingen en creatieve visuele verhalen uitsluitend in om bij te dragen aan een eerlijker wereldbeeld. Zo vergroten we de impact van onze klanten door hun verhaal te vertellen met inspirerende en activerende communicatie om hun sociale en duurzame doelstellingen te behalen.
Natuurlijk werken we in een klimaatneutrale studio en volgen duurzame werkwijzen. We blijven elkaar uitdagen op diversiteit & inclusiviteit. Wil je weten wat we zelf doen om duurzamer te worden? Lees het hier.
Mooi zo’n Manifest voor een stip aan de horizon (al zeggen we het zelf), maar wat betekent het concreet? Hoe creëren wij een betere wereld met creatieve oplossingen, zonder genoegen te nemen met minder? Dat doen wij door altijd een stap verder te gaan en nooit op te geven. Gewapend met ons creatief strijdplan dagen wij onszelf én onze opdrachtgevers uit werk te maken dat zinvol is, vurig en raak. Elke dag weer.
Luisteren, vragen, adviseren en grondig meedenken. Geen experiment of proef gaat ons te ver. Ieder element leggen we onder de loep.
We combineren en experimenteren. We bedenken, creëren en brengen ideeën tot leven.
Om tot de juiste oplossing te komen nemen we geen enkel risico. We overwegen alle opties en maken voor iedere opdracht unieke uitingen.
Meer weten of met ons in zee?