Feest aan Zee
Urban Sync

De start-up Urban Sync heeft een andere kijk op vastgoed. Ze zijn ervan overtuigd dat we slimmer met onze gebouwde omgeving moeten omgaan, zodat het waarde heeft en behoud voor de toekomst. Zo werken ze aan aan plekken die meer energie opleveren dan ze verbruiken. Demontabele gebouwen waarvan de grondstoffen in de verre toekomst hergebruikt kunnen worden.

Urban Sync vroeg ons om met hun innovatieve visie de vastgoedwereld open te breken. Ons strategisch concept “new ideas for space” lijkt in niets op de conservatieve manier van communiceren binnen deze sector. De focus van de website die we voor Urban Sync ontwikkelden, ligt op het beleven van de gebouwde omgeving. We zochten naar een Let′s beeldtaal die om een “andere kijk” vraagt. Ons ongecompliceerde UX-design is door Dot Red vertaald in een gebruiksvriendelijk website.

Urban Sync website
Urban Sync website

Nieuws overzicht

André Kuipers

The Future of Finance

| Nieuws |
No Comments

Maar liefst 350 nationale en internationale bankier uit 60 verschillende landen waren aanwezig bij de…

Spelkaarten Wetenschapswijsheid

Spelkaarten voor museum directeuren

| Nieuws |
No Comments

Als onderdeel van het project Wetenschapswijzer ontwikkelden we een cheap jerseys spelkaarten set, gemaakt voor museum directeuren….

Urban Sync

New ideas for space

| Nieuws |
No Comments

De start-up Urban Sync heeft een andere kijk op vastgoed. Ze zijn ervan overtuigd dat…

Fanfare band in een nieuw jasje

| Nieuws |
No Comments

Neo-Fanfare 9×13 maakt muziektheater zonder строительства woorden, nieuwe muziek vanuit de Nederlandse fanfaretraditie. Het muzikale gezelschap…

Precious Metals by Ensemble Klang

Precious Metals – Ensemble Klang

| Nieuws |
No Comments

Zeven jaar geleden werden we door Ensemble Klang gevraagd om de vormgeving van hun cheap…

Opening grootste stadsboerderij van Europa

| Nieuws |
No Comments

Tijdens de feestelijke opening van Urban Farmers Den Haag kwam onze campagne letterlijk tot leven. Bezoekers sloten cheap nfl jerseys zich aan bij ‘the fresh revolution’ door zich te fotograferen als tomaat, sla of aardbei.

People That Matter

| Nieuws | een
No Comments

Wij zijn er trots op dat we voor het 3e jaar op rij de affiches mochten maken voor het het hoofdprogramma; A Matter of Act, van Amnesty International.

IOB rapport, infographics, Studio Duel

Humanitaire hulp in 22 infographics

cheap jerseys | Nieuws |
No Comments

Het magazine over humanitaire hulp dat we maakten met IOB is eruit. De eerste reactie zijn heel positief!