Paagman opent een gloednieuwe winkel in winkelcentrum Leidsenhage.
Dan heb je lef, vinden wij. Daarom zetten we een tandje bij met een tegendraadse typografische campagne. Samen met het team van Paagman bedachten we een concept met dubbele betekenis; de openings zin.
We vertaalden de beste openingszinnen uit boeken, films en muziek in typografische blikvangers.
Wil je de nieuwe winkel bezoeken? Kijk op www.paagman.nl
Zo hebben we het aangepakt
Elke vraag heeft een eigen aanpak nodig. Dat vraagt om een creatieve benadering. Geen probleem, want aan creativiteit geen gebrek. Maar om onze creativiteit de juiste kant op te sturen, gebruiken we de methode Design Thinking.
We zijn begonnen met twee vragen;
Hoe laten we mensen weten dat Paagman een nieuwe winkel opent. En hoe zorgen we ervoor dat mensen er naartoe gaan?
Deze vragen hebben we getackeld met een Customer Journey Map. We hebben de doelgroep bevraagd met interviews en een enquete. Dat gaf ons het inzicht hoe we een geslaagde campagne konden maken. En dat is gelukt. De opening was een groot succes.
Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!
Meer weten of met ons in zee?