Trigger
Facebook LinkedIn Twitter

Feest aan Zee
Citydressing

Project Approach


Wat was de initiele vraag?

Bedenk een feestelijke identiteit die het 200 jarig bestaan van Den Haag~Scheveningen verteld.

Hoe zijn we het project aangevlogen?

Door een sterke, heldere identiteit neer te zetten die herkenbaar is voor velen te combineren met een goed visueel concept.

 

Badplaats en stad letterlijk en figuurlijk ingepakt

Het 200 jarig jubileum van onze badplaats Den Haag – Scheveningen moest worden gevierd. Toen de organisatie ons vroeg deze campagne op touw te zetten, ging ons strandhart sneller kloppen. Citydressing was een belangrijk onderdeel en dat hebben ze geweten. De stad is letterlijk en figuurlijk ingepakt. Hagenaars, Hagenezen en mensen buiten de stad werden verrast met 30 kilometer aan vlaggetjes, een negen meter hoge mobiele walvisstaart, mega strandstoel en signing all over the place. Feest dus, voor iedereen.

"

Werkelijk de hele stad ademde feest,  je kon er niet om heen!

" Jackie van der Vlis - Hoofd Marketing Stichting Stad aan Zee

Gedreven,
enthousiast
& kleurrijk!

Feest aan Zee, Den Haag, Studio Duel
 


 

Feest aan Zee - 2018

Gijs
Wil je meer weten over dit project?
Gijs vertelt je er graag meer over.

070 711 3045


Contact Gijs!
opdrachtgever

Gemeente Den Haag, Stichting Stad aan Zee

werkzaamheden
Dynamische Identiteit met een doordacht kleur en patroonpallet. Een toolkit met de delen los te gebruiken door derden. Een sterk visueel concept dat een jaar lang je zintuigen prikkelt. Dit resulteerde in heel veel print uitingen, van vlaggenlijn tot strandstoel en van strandbal tot een tram.
bereik
Anne Reitsma, Arnaud Roelofsz, Arjan de Jager, Maurice HaakBlitz Filmmakkers, the Videomatic, Team Feest aan Zee, The Hague Marketing Bureau en nog vele anderen!

discipline
Campagne, Duurzaam
 

Well you’ve got the hand on te cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top