Feest aan Zee
Huisstijl

Project Approach


Wat was de initiele vraag?

Bedenk een feestelijke identiteit die het 200 jarig bestaan van Den Haag~Scheveningen verteld.

Hoe zijn we het project aangevlogen?

Door een sterke, heldere identiteit neer te zetten die herkenbaar is voor velen te combineren met een goed visueel concept.

 

Een golf van mooie ontwerpen!

Het 200 jarig jubileum van onze badplaats Den Haag – Scheveningen moest worden gevierd. Uitgerekend een klus voor ons. Te beginnen met de visuele identiteit waarbij we ons, hoe kan het anders, hebben laten inspireren door de zee. Als een vloedgolf ging het over stad. Van jong tot oud en van cultuurminded tot partyanimal, het raakte iedereen. En iedereen kon ermee werken dankzij de toolkit voor partners en eventorganisatoren. Oja, we wonnen er drie internationale design awards mee, maar daar doen we niet moeilijk over.

 
Feest aan Zee / Huisstijl
 

Award winning!

Voor de Feest aan Zee campagne kregen we 4 Awards vanuit 3 verschillende instanties! Iets waar we trots op zijn!


IDA Gold

Print / Wayfinding & Environmental Graphics


IDA Silver

Graphic Design


HOW design award

Complex promo's


DNA Paris

Colorfull project

 

Feest aan Zee - 2018

Gijs
Wil je meer weten over dit project?
Gijs vertelt je er graag meer over.

070 711 3045


Contact Gijs!
opdrachtgever

Gemeente Den Haag, Stichting Stad aan Zee

werkzaamheden
Dynamische Identiteit met een doordacht kleur en patroonpallet. Een toolkit met de delen los te gebruiken door derden. Een sterk visueel concept dat een jaar lang je zintuigen prikkelt. Dit resulteerde in heel veel print uitingen, van vlaggenlijn tot strandstoel en van strandbal tot een tram.
bereik
Anne Reitsma, Arnaud Roelofsz, Arjan de Jager, Maurice HaakBlitz Filmmakkers, the Videomatic, Team Feest aan Zee, The Hague Marketing Bureau en nog vele anderen!

discipline
Campagne, Duurzaam
 

Well you’ve got the hand on te cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top