Certified B Corporation
Trigger
Facebook LinkedIn Twitter

Prikkelende fotocampagne voor duurzame gamechangers

 
Eteck heeft een duidelijke missie. Ze streven naar maximale impact op de verduurzaming van de Nederlandse warmte- en koudevraag. Daarmee is Eteck een vooroploper in de energietransitie. 


Terwijl anderen achterover leunen, pakt Eteck grootse uitdagingen met beide handen aan. Wie grote ambities heeft, moet lef tonen. Moet anders durven denken en doen. Een duurzame toekomst vereist een ‘uit je comfortzone mentaliteit’. Dat contrast hebben we vastgelegd in een prikkelende fotocampagne. 

 

Duel Eteck fotocampagne proces3
Duel Eteck photoshoot yoga

Wat is comfortabel? Hoe ziet comfort er precies uit?
Samen met fotograaf Jos Kottman, stylist Willeke Elisabeth Blom en visagist Ellen Romeijn zochten we naar het antwoord op deze vraag. We zochten de grens op tussen comfort en discomfort wat resulteerde in 12 surrealistische en kleurrijke foto’s.

Duel Eteck photoshoot pancakes
studioduel_eteck
 

De foto’s kun je terugvinden op de website van Eteck. Maar ook bij andere communicatiemiddelen worden ze gebruikt. Om ervoor te zorgen dat ze overal goed tot hun recht komen, hebben we een tekstconcept bedacht. In de ondersteunende teksten zit hetzelfde contrast als in de foto’s. Zo zijn de foto’s en tekst onlosmakelijk met elkaar verbonden.

[rev_slider alias="Eteck-photo-shoot"][/rev_slider]
 

Ons doel is om Eteck te positioneren als eigentijds en eigenzinnig merk. Dat deden we eerder met onze ‘nul-campagne’ en nu met deze prikkelende fotocampagne. Je kunt nog veel verwachten van deze game changers.

 
Prikkelende fotocampagne voor duurzame gamechangers
Duel Eteck fotocampagne Bas schets
Duel Eteck fotocampagne schets
Duel Eteck fotocampagne proces
Duel Eteck fotocampagne proces3
 

 

fotocampagne, 2020

Bas
Wil je meer weten over dit project?
Bas vertelt je hier graag meer over!

070 711 3045


Contact Bas!
Opdrachtgever

Eteck

Werkzaamheden
Fotografie, Campagne
Co-creatie
Jos Kottmann Photography

Discipline
Campagne, Duurzaam
 

Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top