Terwijl anderen achterover leunen, pakt Eteck grootse uitdagingen met beide handen aan. Wie grote ambities heeft, moet lef tonen. Moet anders durven denken en doen. Een duurzame toekomst vereist een ‘uit je comfortzone mentaliteit’. Dat contrast hebben we vastgelegd in een prikkelende fotocampagne.
Wat is comfortabel? Hoe ziet comfort er precies uit?
Samen met fotograaf Jos Kottman, stylist Willeke Elisabeth Blom en visagist Ellen Romeijn zochten we naar het antwoord op deze vraag. We zochten de grens op tussen comfort en discomfort wat resulteerde in 12 surrealistische en kleurrijke foto’s.
De foto’s kun je terugvinden op de website van Eteck. Maar ook bij andere communicatiemiddelen worden ze gebruikt. Om ervoor te zorgen dat ze overal goed tot hun recht komen, hebben we een tekstconcept bedacht. In de ondersteunende teksten zit hetzelfde contrast als in de foto’s. Zo zijn de foto’s en tekst onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ons doel is om Eteck te positioneren als eigentijds en eigenzinnig merk. Dat deden we eerder met onze ‘nul-campagne’ en nu met deze prikkelende fotocampagne. Je kunt nog veel verwachten van deze game changers.
Een kijkje achter de schermen bij de photo shoot
Well you’ve got the hand on the cookie jar now.. here’s some more!
Meer weten of met ons in zee?