Trigger
Facebook LinkedIn Twitter

Climate
Fund Managers
website

Project Approach


Hoe vertel je een gecompliceerd verhaal op een website

door de boodschap in delen op te knippen kan deze behapbaar in een goede volgorde gecommuniceerd worden

 

We kunnen onze tijd niet beter investeren

Dat er meer moet gebeuren aan het opwarmen van de aarde weet iedereen. Wie het niet alleen weet maar er ook actief iets aan doet is Climate Fund Managers. Zij gaan de strijd aan tegen klimaatverandering door op grote schaal hernieuwbare energieprojecten te financieren en te realiseren in ontwikkelingslanden. Wij droegen op onze beurt ons steentje bij met het ontwikkelen van hun corporate identity en een innovatief ontwerpconcept voor de website.

Climate Fund Managers (CFM) gaat de strijd aan tegen klimaatverandering door op grote schaal hernieuwbare energieprojecten te financieren en realiseren in ontwikkelingslanden. Met een innovatief investeringsmodel hebben ze in juni 2017 een ‘first close’ van $412 miljoen behaald.

Zo’n 2 jaar geleden heeft Duel CFM geholpen de zakelijke markt open te breken met een nieuwe corporate identity. Door de vooruitstrevende look-and-feel valt CFM op in de, vaak nog, conservatieve financiële sector. Een benaderingswijze die laat zien dat ze lef hebben.


 

Climate Fund Managers, 2017

Bas
Wil je meer weten over dit project?
Bas vertelt je er graag meer over.

070 711 3045


Contact Bas!
opdrachtgever

Climate Fund Managers

werkzaamheden
Website
bereik
Mach3 Builders

discipline
Digitaal, Identiteiten & Corporate, Financiele sector
 

Well you’ve got the hand on te cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top