Trigger
Facebook LinkedIn Twitter

Vier verhalen op vier websites

Onze aanpak


Digitale (jaar)verslagen... waarom is dat een goed idee?

Met deze techniek 'digital reporting' kunnen we heel gericht de doelgroep bereiken. Het platform is zo ingericht dat het interessant is voor zowel light als heavy users.

Wat vinden wij belangrijk?

Het verhaal van FMO, de positieve impact op de wereld is waar het om gaat. Daar hebben we bij de 4 platformen het meeste aandacht aan besteed.

Met wie werken we samen?

Wij hebben ons vooral bezig gehouden met het ontwerp en de navigatie. De experts van F19 zorgen voor de technische vertaling.

Is het gedrukte jaarverslag verleden tijd?

Zeker niet! Samen met F19 zorgden we ervoor dat er vanuit het platform een strak vormgegeven pdf geproduceerd wordt. De pdf is in kleine oplage gedrukt.

 

Met 4 frisse websites is FMO klaar voor de toekomst. Gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk, zo vertellen we het verhaal van de Nederlandse Ontwikkelingsbank.

Samen met F19 Digital Reporting werkten we aan het annual report en 3 government fund reports. Het resultaat… 4 overtuigende websites, onlosmakelijk met elkaar verbonden en ieder met een eigen look-and-feel.

 

 

De Sustainable Development Goals vormen een belangrijke leidraad in de aanpak van FMO. We hebben ze dan ook een hoofdrol op de websites gegeven.


 

FMO digital reports - 2019

Bas
Wil je meer weten over dit project?
Bas vertelt je er graag meer over.

070 711 3045


Contact Bas!
opdrachtgever

FMO - Dutch Development Bank

werkzaamheden
concept en ontwerp
bereik
Door onderscheid te maken tussen 'light users' en 'heavy users' bereiken we een breed publiek.

discipline
Digitaal
 

Well you’ve got the hand on te cookie jar now.. here’s some more!

To Top Back to the top