
Wie denkt dat de financiële sector saai en conservatief is, heeft duidelijk het magazine van FMO nog nooit doorgebladerd. Het is de Linda voor bankiers boordevol ijzersterke verhalen, komische columns en persoonlijke anekdotes.
We hadden de eer om de honderdste editie te ontwerpen. Alle voorgaande edities waren al een feest om aan te werken, maar deze 100ste was wel een heel bijzonder moment. Met het uitgesproken ontwerp in goud is de ‘golden edition’ een opvallend blad geworden.







Nieuwsoverzicht

Fotoboek gelanceerd tijdens drukbezocht en feestelijk onthaal van de tunnelboor. Gisteren werd, in de aanwezigheid, van heel veel pers de tunnelboor van de Rotterdamse Baan groots onthaald. Voor deze speciale…

We sluiten 2018 feestelijk af. Afgelopen week kregen we te horen dat we twee internationale design awards hebben gewonnen. Eén voor het ontwerp van het boek Welcome to Impact City The…

We zijn het Feest aan Zee jaar gestart met grootse ambities. Met een bevlogen team hebben we er keihard aan gewerkt om de gestelde doelstellingen te behalen. En dat is…

The Hague Highlights zet de mooiste plekken van de Stad aan Zee in de spotlight. In de maanden november en december kun je genieten van videoprojecties op het Kurhaus en…

Getalenteerde mensen vind je overal ter wereld, maar niet iedereen krijgt de kans om dat talent te ontplooien. Triple Jump is ervan overtuigd dat zij het leven van velen kunnen…

Wie denkt dat de financiële sector saai en conservatief is, heeft duidelijk het magazine van FMO nog nooit doorgebladerd. Het is de Linda voor bankiers boordevol ijzersterke verhalen, komische columns…

"Because at the end of the day, entrepreneurs need to build a better world." - Peter van Mierlo, CEO FMO - Tijdens The Future of Finance worden meer dan 500…